Translate

sobota, 20 kwietnia 2013

Sesja wiosenna2013/Przeprosiny :)

Witam wszystkich :) 
Przepraszam, że mnie tak długo nie było, ale niestety przez jakiś czas przebywałam w szpitalu i nie miałam dostępu do internetu. We wtorek zaczynają mi się egzaminy gimnazjalne. o.O Strasznie się ich boję, nie dociera do mnie, że już kończę gimnazjum. Ale wiem, że jestem z tego powodu ogromnie zadowolona. :) Postanowiłam zrobić dla was kilka zdjęć. Oto parę z nich: 
 Coś po drodze się przemykało pod nogami. :D Na początku tego nie widziałam .:D  Przyjrzyjcie się dobrze, bo nie widać zwierzaka. :D
 To się nazywają wiosenne roztopy. :D
Aaa tu bazie. :D


Tu macie Justin'a :D 
Właśnie go słucham :P

PS. Mam nadzieję, że się podoba. :) 
Niedługo kolejna porcja zdjęć, ale myślę, że już po testach. :)



10 komentarzy:

  1. w szpitalu? :( co się stało? coś poważnego? ale już dobrze? biedactwo ;* powodzenia na egzaminach. trzymam kciuki ♥ 3 zdjęcie jest cudowne. Justin *o* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam operację na nadgarstek. Już jest w porządku. :) Nie dziękuję :P I dziękuję za to, że zdjęcia się podobają. :)

      Usuń
  2. Zdjęcia *____* i Justin też cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na egzaminach :) a te zwierzątko to kaczka czy co? bo słabo je widzę haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama właśnie nie wiem, co to. :D xD Bo nieźle wtapia się w tłum. :P Nie dziękuję. :)

      Usuń
  4. Ale super fotki ;)
    Justin <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia i cudny Jus ♥
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są cudne!!!
    Widzę, że zmieniłaś wygląd bloga, jest extra! :))

    OdpowiedzUsuń