Translate

czwartek, 14 lutego 2013

Zimowa sesja part 3

Cześć. 
Wróciłam do was z kolejną porcją zdjęć. Mam teraz ferie, ale zamiast odpoczywać od szkoły, to męczę się z polskim. Mam do zrobienia tabelki z lekturami, które miałam do tej pory... TRAGEDIA... A do tego jeszcze rozprawka i napisać analizy oraz interpretacje do wierszy. I to są ferie ? Jak tam u was ? Dzisiaj walentynki... Obchodzicie je jakoś specjalnie ? Pisać w komentarzach. :) Bo ja jak już mówiłam, robię zadania z polskiego. :(




Zima 2013


Zima 2013



Zima 2013




PS. Nie wiem jak wy, ale dla mnie walentynki to komercja. :D
Każdy ma inne zdanie na ten temat. :) Słucham właśnie Ed'a Sheeran'a i rozpływam się pod wpływem jego głosu. <3

27 komentarzy:

  1. jeeeejku jakie śliczne. :o
    też muszę wybrać się na zdjęcia, dawno już nie byłam...
    uh, weź nic mi o walentynkach nie mów. kolejne święto dla sprzedawców jakiś pierdół, które później będą stały na półkach i się kurzyły. pfe.
    pozdrawiam ;)
    @jimmyeatmyname

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia *__* Piękne, Kocham je, naprawdę, są sliczne *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne zdjęcia :O
    Masz talent :)

    @puffsoon

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, świetne *.* rób to dalej, masz talent x - @luvmybbear

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są te zdjęcia. A co do Walentynek to ich nie lubię, ponieważ odepchnęły na bok polskie święto zakochanych (22 czewiec - dzień przecilenia letniego, święto św. Jana)
    PS. Co to jest to czarne na trzecim zdjęciu??
    @julkkkaaa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne zdj. *O* @RockMeMeybe :D .

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia!
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O SHIT. *,* Masz lustrzankę? Cudowna jakość zdjęć! Naprawdę, baaaardzo mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie lustrzanka. To jest świetny aparat OLYMPUS SZ-30MR.. dziękuję Ci bardzo. :)

      Usuń
  9. śliczne zdjęcia :) oby tak dalej, to daleko zajdziesz :) trzymam kciuki ;) ja też uwielbiam Ed'a Sheeran'a ^^ pozdrawiam <3
    @ShawtyBiebeh

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia.
    kocham Eda *.*
    @SoloverK

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia *____* masz naprawdę dobry aparat :D
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jaki talent . <3 Śliczne są . - @xxawwmalikxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) To dużo dla mnie znaczy. <3

      Usuń
  13. ojej. Ale te zdjęcia są piękne *,*
    @_hesitation_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Gdy czytam takie komentarze, to po prostu się ciepło na sercu robi. :) Cieszę się, że ktoś docenia moją pracę :)

      Usuń
  14. mm.. Ed Sheeran ;*
    masz na prawdę talent do robienia zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia<333 Sama zajmuję się fotografią, ale z pożyczonego aparatu, bo na własny mnie na razie nie stać:)
    Ed..<3
    @Kiciaaa1D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Życzę Ci, abyś rozwijała swoją pasję. :)

      Usuń
  16. Matko Boska, Jezus Maria, oddaj trochę talentu,co?
    @Kills_PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś talent się odkryło. :D Pewnie. :D Mogę Ci dać go trochę. :)

      Usuń