Translate

niedziela, 20 stycznia 2013

Cytaty o fotografii :)

1. Jednym słowem fotografia jest tym, czym ją uczyni fotograf: dziełem sztuki lub przedmiotem handlu. - William Howe Downes

2. Kto chce jednym spojrzeniem ująć wiele równocześnie przedmiotów, ten żadnego z nich nie widzi wyraźnie.- Kartezjusz

3. Fotografowanie - to w gruncie rzeczy akt nieinterwencji. - Susan Sontag

4. Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył. - Robert Bresson

5. Fotograf musi strasznie walczyć, aby fotografia nie stała się śmiercią. - Roland Barthes

6. Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat. - Brett Weston

7. Chociaż fotografie nie mogą kłamać, kłamcy mogą fotografować. - Lewis Hine

8. Fotografia jako potężne medium wyrazu i komunikacji oferuje nieskończoną różnorodność postrzegania, interpretacji i działania. - Ansel Adams

9. Fotografować to znaczy wstrzymać oddech, uruchamiając wszystkie nasze zdolności w obliczu ulotnej rzeczywistości. -  Henri Cartier-Bresson

10. Patrz oczyma, fotografuj sercem. -  David duChemin





 Oto 10 wspaniałych cytatów, które zainspirowały mnie do robienia zdjęć. Mam nadzieję, że i w was pobudzą zainteresowanie do fotografii. :) Niestety jestem chora i czuję się źle. Nie mogę iść do szkoły, a bardzo bym chciała. Życzę wam udanego weekendu. Directioners gratuluję wam tak pięknej akcji   :) Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. :)

7 komentarzy:

  1. widzę, że dosyć nowy blog. ciekawie się zapowiada c:
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe. :) Dzięki bardzo. Jeżeli chcesz, to zaobserwuj. Nie będę nikogo zmuszać. :) Niedługo dodam kolejną porcję zdjęcia, ale teraz sesja zimowa będzie na oku. :) Mam nadzieję, że wpadniesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że są takie ładne cytaty o fotografowaniu. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz częściej wchodzić i komentować, to dowiesz się dużo więcej o fotografii. :) Mam w zanadrzu dużo więcej do pokazania na mym blogu. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM KOCHAM KOCHAM FOTOGRAFIE! <3 EVER AND FOREVER <3

    OdpowiedzUsuń