Translate

piątek, 8 marca 2013

Zimowa sesja part 4/ Dzień Kobiet

Cześć :D Dzisiaj dzień kobiet. Wszystkiego najlepszego. :D Co dostałyście ? Bo ja taką babeczkę, jak poniżej.:) W końcu jakiś pożyteczny prezent. W tamtym roku dostałam smoczek i długopis. WHATEVER. 
Ale liczy się gest. :) Piszcie w komentarzach, co otrzymałyście. :D Wczoraj była taka ładna pogoda, a dzisiaj prószy śnieg. NIE OGARNIESZ MARCA. Myślałam, że już będzie cieplutko i super, że porobię już zdjęcia pięknej WIOSNY. :D No, ale cóż. Czekamy dalej. :)

 Moja babeczka. :) Trochę się rozwaliła, jak niosłam ją do domu. :( Na tym pasku napisane jest moje imię, czyli Emilia.



 Teraz czas na zdjęcia. Robiłam je, jak jeszcze byłam w Kraśniku. Czyli jakieś 2 miesiące temu. :D













Gdy pojawi się słońce i zniknie biały puch, to obiecuję, że wstawię zdjęcia z piękną wiosną. :)


PS. Tata kupił mi ostatnio laptopa. :DD Który wygląda tak. :)





No to chyba tyle. :D Zapraszam do komentowania. :)



21 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się twoje zdjęcia zimy. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Mam nadzieję, że i wiosna będzie taka udana. :)

      Usuń
  2. ale genialne te zdjęcia *_______*

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne zdjęcia. bardzo mi się podobają. ;D nie będziesz miała nic przeciwko jeśli ściągnę je sobie na tapetę? :D ;3

    @morethankiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak. Sorry, jakoś źle napisałam. Dobrze, że się zapytałaś. :) Dziękuję za miłe komentarze. :D

      Usuń
  4. Fajna babeczka.. też taką chce *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam dostałam torbę od Gucci :) + ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przyznam, że wyszukany prezent. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetna babeczka!
    I masz cudowne imię! *,*
    @Olkaa_33
    wpadniesz,skomentujesz?:D
    http://myimagination-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia zimy są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetna babeczka *.*
    @Olut_x3

    OdpowiedzUsuń
  9. HAHAHAH, Ty dostałaś zajebista babeczkę, a ja głupiego lizaka xd hahaha

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia zimowe sa boskie <3 bd tu wpadac :)
    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/ zapraszam na nowy 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia : D Drugie i trzecie zdjęcie jest cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog poleciła mi Twoja koleżanka na asku, obiecałam, że wejdę i łaaaaaaaaaaał serio bardzo mi się podoba. masz talent do robienia zdjęć, na pewno jeszcze tu zajrzę i oczywiście dodaję Cię do obserwowanych, a także polecę na moim blogu :) wpadnij w wolnej chwili, serdecznie zapraszam na http://przelane-na-ekran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzyłam się na twoją babeczkę i się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń