Translate

sobota, 9 lutego 2013

Nominacja do Versatile Blogger :)

Hej <3 Zostałam nominowana do Versatile Blogger. Z czego jestem bardzo szczęśliwa. Pierwszy raz biorę udział w takim czymś. Dziękuję za nominację-----> PUZEL. która prowadzi świetnego bloga  <3

http://brzegiem-dzwieku-tanczyc-chce.blogspot.com/




Otóż to są zasady:
 
- podziękować nominującemu na jego blogu,

- pokazać nagrodę The Versatile Blogger,

- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

- nominować 10 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,

- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Oto nagroda The Versatile Blogger:
 


Czas na parę faktów o mnie:
 
1. Jestem Directioner.
 
2. Mam starszego brata.
 
3. Moja przyjaciółka to Justyna
 
4. Mój ulubiony kolor to fioletowy.
 
5. Chciałabym zostać dziennikarką.
 
6. Jestem z pod znaku bliźniąt.
 
7. Jestem wybuchową  osobą.




Oto 10 blogów. które nominuję:


 



 

 
 
 

 
 

 

 

No to chyba tyle. :)

Zapraszam do komentowania.:)









2 komentarze:

  1. dziękujemy za nominację

    jeśli czytasz naszego bloga:
    5. http://imaginy1direction.blogspot.com/

    prosimy o komentarz

    OdpowiedzUsuń