Translate

czwartek, 24 stycznia 2013

Osobiście

Chciałabym się wam przedstawić. Nazywam się Emilia. Mam 15 lat, choć w maju już będzie 16 na karku. Chodzę do gimnazjum. Jestem Directioner. Kocham One Direction. Lubię także innych wykonawców, takich jak, Ed Sheeran, Oasis, Justin Bieber, Emeli Sande i dużo, dużo więcej. Szczerze, to nie mam ulubionej piosenki One Direction. Wszystkie uwielbiam. Jak już się domyślacie, moją pasją jest fotografia. Zapoczątkowała się u mnie dopiero w 2012 roku, gdy wzięłam udział w konkursie fotograficznym. Wtedy obudziło się zainteresowanie. :) Nie wiem kim chciałabym zostać w przyszłości. Nie myślałam jeszcze o tym. Chciałabym iść do liceum, w którym będzie klasa o rozszerzeniu języka angielskiego. :) Życie jest NIEPRZEWIDYWALNE, więc zobaczymy, gdzie mnie poniesie. Mój ulubiony kolor to fioletowy. No i chyba na tyle, w tej notce. :)Dzięki, jeśli chciało się wam to czytać.




14 komentarzy:

  1. Stwierdzam, że jesteś osobą ciekawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie zapowiada się blog. :) Będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, że wiele nas łączy.;p xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo nas łączy Ci powiem. Ile jesteś Directioner ? Ja od 1,5 roku ;) Napisz do mnie na TT, to popiszemy ;) @IsPancakeStyles ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. czytając że kochasz 1D, JB i Ed'a od razu Cię polubiłam <33

    wpadniesz ? http://ed-sheeran-story.blogspot.com/ liczę na komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, bardzo mi się podoba. Na pewno będę do niego zaglądać. Pozdrawiam :) + możesz dodać opcję obserwujących? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. Na pewno tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie się zapowiada ;) myślę, że jesteś bardzo ciekawą osobą ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile mamy podobieństw :o
    Też kocham 1D, Eda i Justina; też nie potrafię wybrać jednej piosenki 1D; chodzę do liceum, gdzie właśnie mam rozszerzony angielski ; też lubię fiolet i fotografie ♥

    OdpowiedzUsuń